Witaj. System subrosa rozpoznał cię jako: gość   :: wróć na stronę główną.
Online
Obecnie jest 1 gość i 0 użytkowników online.

Możesz zalogować się lub zarejestrować nowe konto.

Kategoria: Zasady

Teksty opublikowane w tej kategorii.


poniedziałek, 20 października 2008 - 14:49 :: autor: Slaw
WH40k
Witajcie

Od kilku dni trwa na wielu internetowych forach dyskusja wywołana pojawieniem się nowego FAQ’a do Mrocznych Aniołów. Kilka groszy przemyśleń od mnie.
sobota, 06 września 2008 - 12:37 :: autor: Inkq
WH40k
Piąta edycja Warhammera 40,000 zmusiła mnie do zmiany swoich nawyków i wyborów. Początkowo odbierałem ją bardzo dobrze. Wiele zmian przypadło mi do gustu, ale niestety nie wszystko jest tak jak być powinno. Zapraszam do przeczytania moich przemyśleń.

Notatka: Wszystkie nazwy, jednostki wymienione lub umieszczone w tym artykule stanowią własność firmy Games Workshop.

piątek, 25 lipca 2008 - 15:27 :: autor: ES
WH40k
http://i36.photobucket.com/albums/e42/Morkai_74/Kodeks-title.gif

Stało się. Z wielką radością prezentujemy dziś efekt wielomiesięcznej, żmudnej, ale i satysfakcjonującej pracy grupy oddanych fanów 40k. Oto przed Wami w pełni oficjalna, polska wersja Kodeksu: Krwawe Anioły.
poniedziałek, 31 grudnia 2007 - 14:40 :: autor: ES
WH40k
Niedawno na stronach GW pojawiły się nowe tzw. data sheets do Apokalipsy. Wśród nich - Kroot Mercenaries. Nie pierwszy to przypadek, gdy armia posiadająca swoją własną listę została przykrojona do ram data sheetu - wcześniej otrzymaliśmy w ten sposób m.in. XIII Kompanię i, zdaje się, armie eldarskich statkoświatów. Jako że od dawna zbieram się, by coś o Krootach napisać, na początek w niniejszym tekście chciałbym dokonać swobodnego zestawienia możliwości oferowanych przez oficjalne zasady dla najemniczych ścierwojadów.
czwartek, 11 października 2007 - 15:59 :: autor: ES
WH40k

Już dawno chciałem to zrobić. Moim zdaniem "Rules of Engagement" z 294. numeru czasopisma "White Dwarf" to artykuł tyleż dobry, co zapomniany - a szkoda, bo miodny jest i basta. Aby wydobyć go nieco z otchłani zapomnienia, zamieszczamy poniżej jego tłumaczenie, z nadzieją, że ktoś - gdzieś - kiedyś będzie dzięki temu miał więcej radości z wyrzynki w świecie Mrocznego Milenium :)

wtorek, 10 października 2006 - 13:50 :: autor: ES
WH40k
Do niedawna uważałem, że rozwiązywanie sytuacji spornych w grze poprzez rzut kostką - jako zasada gry - to jedynie smętna łata, jaką GW próbuje zasłonić niedostateczne testowanie swoich zasad na okoliczność luk i sprzeczności. Teraz jednak dochodzę do wniosku, że jest to całkiem sensowne rozwiązanie.